Kill! Kill! Kill! - The Pierces

Goldenrod_f:

推荐一个可爱的乐队,The Pierces。

随便挑了两首,secret,boring是她们典型的反叛慵懒忧郁的风格,其实you'll be mine,we are stars,three wishes也很好听啊。


What were you doing in my dream last night Honey?

亲爱的,在我昨晚的梦里,你在做什么?

Well I thought I locked that door up tight, Baby.

我想我可是把门给锁得紧紧的,宝贝。

Well it's a mystery to me

这对我来说是一个迷

How you keep on slippin' In my mind…

你怎么会一直在我脑里挥之不去

And it's downright dirty that this 'ol wound Won't heal with time

确实这是污秽的 这个旧伤疤不会因为时间愈合

Well you could wash my brain

你可以去说服我

You could tear out my heart

你可以撕碎我的心

But I would never forget you (never…)

但我永远也不会忘记你 (绝不……)

You could change my name

你可以改变我的名字

I could make a new start

我可以有一个新的开始

But I would never forget you (never…)

但我永远不会忘记你

And it's kill… kill.. killin' me

这正让我精疲力竭

It's Kill Kill Kill Kill Killin' me

我快无法忍受

That I'm still in love with you

因为我仍深爱着你

Just when I think, I've got you in safe keeping

当我认为,我已经好好保管着你时

That’s when your memory, it comes round creepin'

这就是你的回忆再次逐渐蔓延之时

Well it's an ache I can't shake

这是我无法减弱的伤痛

It's creeped down deep down to my core

这已经蔓延深入进我的心里

But babe I can't fake it, I can't take this heartbreak Anymore….

但是宝贝我已不能假装,我不能再承受住这份心痛……

Well you could wash my brain

你可以去说服我

You could tear out my heart

你可以撕碎我的心

But I would never forget you (never…)

但我永远也不会忘记你 (绝不……)

You could change my name

你可以改变我的名字

I could make a new start

我可以有一个新的开始

But I would never forget you (never…)

但我永远不会忘记你

And it's kill… kill.. killin' me

这正让我精疲力竭

It's Kill Kill Kill Kill Killin' me

我快无法忍受

That I'm still in love with you (it's killin…. Me)

因为我仍深爱着你(这……已我让精疲力尽)

I asked you please to leave my heart

我请求你离开我的心

But you refused to go

但你拒绝离开

I can't take this pain much longer

我快不能再承受这份痛苦

You insist on teaching me what I already know

你不断要我认清我已经了解的事情

Absence made this heart grow fonder

别离情更深

meow

猫叫声

Well you could wash my brain

你可以去说服我

You could tear out my heart

你可以撕碎我的心

But I would never forget you (never…)

但我永远也不会忘记你 (绝不……)

You could change my name

你可以改变我的名字

I could make a new start

我可以有一个新的开始

But I would never forget you (never…)

但我永远不会忘记你

And it's kill… kill.. killin' me

这正让我精疲力竭

It's Kill Kill Kill Kill Killin' me

我快无法忍受

That I'm still in love with you

因为我仍深爱着你


评论
热度(13)

© 晴子 | Powered by LOFTER